Hozzáadom a kedvencekhez!   Beállítom kezdőlapnak!
2014. Július 31. - Oszkár
Motostyling.hu - Motortuning Portál és Webáruház - Hírek

Hand by Suri

Írta: admin, 2011. Május 11. 11:32
Megosztom: Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Googlen!     Továbbküldés egy ismerősnek Oldal nyomtatása

Bizonyára sokan ismeritek "Surit" régen egy vezető motorkereskedésben sokunkat segített hozzá jobb köridők,menet tulajdonságok és számos élmények megvalósítására. Nemrég saját szerelő műhehelyt nyitott ahol továbbra is várja régi és új ügyfeleit..


Sziasztok!


Suri vagyok, alias Surányi Zoltán. Húsz évvel ezelőtt kezdtem szerelni, első munkahelyem egy Peugeot szerviz volt. A cég - az autók árusítása mellett - konténerszámra hordta be a motorokat Japánból, én ezeken tanultam meg a japán motorok szerelésének minden trükkjét. Aki állított már talpra konténeres gépeket, az tudja, hogy itt a létező össze hibával találkozni lehet, nem egyszer egyetlen példányon belül.



"Figyeled! Bajusz, haj és susogós mackó..., jó rég volt"


Ezután egy darabig szabadúszóként tevékenykedtem, főleg riasztókat, és elektromos extrákat szereltem. Innen értek annyira a motorok elektromos részeihez. A legtöbb motorszerelő ódzkodik hozzányúlni a motorelektronikához, mert nem értenek hozzá, nem szeretnének baj csinálni. Nekem az elektromos hibák javítása a specialitásom.


2002-től a Yamaha Hungaria központi szervizében dolgoztam, módszeresen tanultam meg a modern motorok minden titkát. Bronz és ezüst fokozatú Yamaha szerelőkét hagytam ott őket, amikor az importőr szervize megszűnt. Ezután egy darabig egy vezető Suzuki márkakereskedés szervizét vezettem.



"Egy motoros magazinban rendszeresen szakértettem"


2008-ban indítottam el saját vállalkozásomat Gödöllőn. Itt saját elveim és elképzeléseim szerint dolgozom, ügyfeleimmel közvetlen kapcsolatot ápolok, és nekik nem kell kifizetniük egy szalon hatalmas rezsiköltségét.



"Családias hangulatú kis szervizem"


Engem sokkal jobban érdekel az, hogy akik nálam szereltetik a gépeiket, elégedetten távozzanak, mint az, hogy gyorsan megtömhessem a zsebeimet. Nekem az a legjobb reklám, ha egy elégedett motoros elmondja a haverjainak, hogy talált egy korrekt szerelőt, így azután ők is eljönnek hozzám.



Árak


Figyelted? Álltalában amikor bemész egy márkaszervizbe, és megkérdezed, hogy mennyi pl. egy időszakos szerviz, akkor nem azt mondják neked, hogy ennyi meg annyi, hanem elkezdenek matekozni: 2 vagy 3 óra munkaidő, óránként valamennyi plusz áfa, meg az alkatrész, 3 vagy 4 liter olaj, attól függ, stb... Kiszámolod magadnak kb. mennyi lesz (tól-ig), de a végén biztos a max. értéket fizeted, vagy kicsit többet.


Nálam másképp van. Az olyan munkáknál, mint pl. az időszakos szerviz vagy a teleszkópolaj csere, előre meg tudom mondani, hogy mennyit fogsz fizetni. Ez függ attól, hogy milyen motorról van szó, de nem függ attól, hogy nézel ki, mivel nálam nem pofára megy az árazás.


Amikor valamiért elhozod hozzám a motorodat, már akkor előtte, telefonon tudok mondani neked egy közelítő árat a szükséges beavatkozásra. Aztán amikor saját szememmel látom, hogy milyen állapotban van a motor, milyen nehézségek adódhatnak menet közben, meg tudom mondani mennyibe fog kerülni a konkrét javítás, szervizelés. Persze meglepetések mindig adódhatnak (pl. egy végét járó alkatrész, vagy valami más, amit jobb kicserélni). Ilyenkor, ha itt vagy, Te is látod, hogy mi a hiba, ha nem vagy itt lefotózom neked, felhívlak telefonon, elmondom mi a probléma, és közösen kitaláljuk a legjobb megoldást.


Neked nem kell megvenned semmit előre. Én minden alkatrészt, kellékanyagot beszerzek, ráadásul nagyon jó áron adom tovább, ezért neked felesleges azzal vesződnöd, hogy innen-onnan összeszedd a cuccokat. Persze, ha hozod magaddal az sem baj, csak ne legyen gagyi cucc. A rossz minőségű alkatrészektől irtózom, és nem is fogok soha semmit beleépíteni a motorodba, amiről nem vagyok meggyőződve, hogy jó minőségű. Munkáimra rendes garanciát vállalok (nem kapugaranciát: kilépsz a kapun és lejár), nem szeretném a drága időmet arra pazarolni, hogy ócska alkatrészek miatt kétszer dolgozom.


Íme, néhány közelítő ár, hogy tudd, mire számítsál. A kenőanyagok minden esetben MOTUL termékek, de kérésre természetesen más is alkalmazható (pl.: Castrol, Repsol).


Időszakos szerviz (olajcsere) olajjal és szűrővel együtt, plusz átvizsgálás
Pl.: Suzuki GSX-R600 15 000 Ft-tól


Teleszkópolaj csere olajjal együtt:
Típustól függetlenül 10 000 Ft


Teleszkópszimering csere olajjal és szimeringgel együtt:
10 000 Ft + a szimering ára (2.300-10 000 Ft)


Szelephézag ellenőrzés:
3.000-10 000 Ft


Szelephézag ellenőrzés, beállítás:
csavaros: 4.000-8000 Ft
lapkás: 12 500 Ft + a lapkák ára (500-2500 Ft/db)


Gumicsere kerék ki- és beszereléssel, centrírozással együtt:
2-3000 Ft/kerék


Fékbetét csere:
Ha nálam veszed meg a betétet, akkor ingyenes


Alkatrész árak (ízelítő):
Motul 5100 10W-40: 2900 Ft/liter
Lengéscsillapító olaj: 3500 Ft/liter
Olajszűrő:  800-2500 Ft
Légszűrő: 1000 Ft-tól (Hiflofiltro ,Meiwa)
Fékbetét (Newfren, Lucas organikus, szinter, verseny): 2.500-9000 Ft


Az itt szereplő árak nettóban értendők.


További infók http://motorszerelo.com/




Képek

Hand by Suri